понеделник, 25 юли 2016 г.

Book-Tube-a-Thon 2016 Wrap-Up


Ии седмицата на тъй очаквания маратон измина и е време да споделя какво и колко успях да прочета аз. Не се справих така както бях предвидила и както бих искала, но прочетох някои наистина добри книги и успях да започна (преполовя - за да сме по-точни) други такива. Отдавам неуспеха си на купищата си други занимания (по-скоро задължения) като например в момента течащата ми усилена подготовка за CAE - не е шега работа. 

18.06.

Учудващо, но се събудих без помощта на аларма към 08:00ч. и се захванах с първата книга, която си бях избрала за маратона - "Когато кучетата плачат". Прекарах останалата част от сутринта си с Криси и Йоли - блоговете им може да видите тук и тук. В същия ден бе създадена и фейсбук групата "Всички български буук блогъри", в която съм щастлива, че получих покана да членувам. 
Следобяда си прекарах в правене на различни упражнения по английски и чак след 18:00 продължих с четенето. Вярно, книгата не е много дълга, но на мен просто не ми се получи да я прочета зя няколко часа. Така до вечерта я бях завършила.

19.06 - 21.06

През тези три дни трябва да призная, че не четох кой знае колко - редувах излизания навън с учене по английски. Все пак в този период започнах "Летни дни и летни нощи", както и "Бай Ганьо" - следващите две книги от tbr списъкът ми. Оказа се, че колкото и невероятни и приятни за четене да са 12 любовни истории, не успявах да прочета по повече от една на ден (една и половина в най-добрия случай). Изглежда са им необходими 12 дни - по един за всяка :Д
С Алеко Константинов пък не се разбираме много по простата причина, че се изразява много архаично и това съчетано с постоянната употреба на турцизми (въпреки че са разяснени в края на книгата), затрудни прочита ми на култовото му произведение. Все пак не съжалявам, че избрах "Бай Ганьо" за едно от предизвикателствата, защото ако не беше маратонът кой знае колко повече време щеше да ми отнеме тази книга. 

22.06.

В този ден успях да приключа "Бай Ганьо". Не мога да обясня как може такава малка книжка да ми отнеме толкова дни, че дори успях да прочета само фейлетона "Бай Ганьо тръгна по Европа". Продължих и с 12те летни разказа - заобичах тази антология изключително много, скоро ще й напиша ревю. Но реших да оставя прочита на втората половина от историите за седмицата след маратона - вече обясних, че успявах да прочета по история на ден. 

23.06

На този ден с мама и татко бяхме на екскурзия до Ловеч и околните природни забележителности. Пътуването беше чудесно, но можех да чета само докато се придвижвахме в автобуса. В тези часове успях да преполовя "Великият Гетсби" - вярно, в началото ми беше трудно да навляза в историята, но веднъж случили се, бях очарована! Фицджералд е неповторим! 

24.06

За последния ден от маратона планувах единствено да чета, но не се случи точно така... Довърших "Великият Гетсби", книгата ме обърка, но точно толкова и ме възхити! Филмовата адаптацията обаче е планувана за днес. В останалото време бях за кратко навън и разбира се - английски. 

Прочетени книги: 3/5 + 1 до половина
Прочетени страници: 783 

Несъмнено ако бях посветила тази седмица изцяло или поне в по-голямата част на четенето, щях да успея да прочета доста повече. Дори не стигнах до The Geography of You and Me, която също присъстваше в tbr листа ми. Все пак се радвам, че взех участие и непременно ще се включа и в следващия. Аз лично се забавлявах, макар че не успях да покрия някои от категориите. Надявам се, че вие сте се справили по-добре и сте се насладили на четенето, както и на маратона като книжно преживяване! 


2 коментара:

  1. Ади, прочела си страхотни книги и си се справила отлично на маратона! Браво. <3

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти, Йоли! ^^ Можех да се справя и по-добре, но и на това съм доволна ;дд <3

      Изтриване