понеделник, 4 юли 2016 г.

a story beyond the pages | july

source
Здравейте всички! С Йоли и Натали с голямо удоволствие се включваме в инициативата на Памела и Павлина, чиято идея е изключително добра. Ако не сте запознати, ще ви разясня малко повече - с приятелче или друг/и блогър/и си избирате 1, 2, 3 книги, които никои от вас не е чел, но иска да прочете. В края на месеца всеки от участниците публикува дискусията (обсъждането) на една от книгите - затова е добре техният брой да съответства на броя на участващите. Препоръчително е книгите да са в различен жанр. Идеята е страхотна откъдето и да я погледнете, нали?

Книгите, които ние си избрахме да четем през юли са три:

1. Джейн Еър от Шарлот Бронте 

Това е книга, която искам да прочета от толкова много време, но честно казано ми липсваше смелост да я започна, а толкова ми се ще да се докосна до такава вечна класика. Радвам се, че имам възможността. Ако не беше тази идея, колко ли още щях да я отлагам?

2. "The Geography of You and Me" от Jennifer E. Smith


Втората книга, която избрахме, все още не е преведена на български, затова ще я четем в оригинал. Прочетох анотацията и е наистина заинтригуваща, а след като потърсих малко повече за нея, очаквам да е много красива история (с много пътувания, доколкото разбрах) и с много цитати, които да ме накарат да се замисля. Какво по-хубаво от това?

3. "Да убиеш присмехулник" от Харпър Ли



Още една класика в световната литературата, "Да убиеш присмехулник" е книга, за която казват, че разглежда сериозни теми, а аз обожавам подобни книги. Искрено се надявам да се превърне в част от мен!

Изключително съм щастлива, че взимам участие в тази инициатива, защото ако бъда честна, щеше да мине много време, докато реша да започна точно тези две класики. Радвам се изключително, че трите се оказахме почитателки на класиките и на нелеките романи. Надявам се, че ще успея да ги прочета, защото наред с тях, ще се заема и с разказите на Елин Пелин, "Под игото" на Вазов и други произведения от списъка по литература. 
Не се колебайте да се включите и вие! Освен страхотни заглавия, ви очаква и много забавление <3


4 коментара:

  1. Успех, определено сте се спрели на нелеки романи <3

    ОтговорИзтриване
  2. Много се радваме, че се включите в идеята ни и с нетърпение ще чакаме да чуем отзивите за книгите. ^^

    P.S. Най ми е интересно да чуя какво мислите за "Да убиеш присмехулник", защото съм чувала мнооого добри мнения и съм обмисляла да започна книгата.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Включваме се с голямо удоволствие! Непременно ще споделим мнението си и за трите книги (включително и за "Да убиеш присмехулник"). Идеята ви наистина е страхотна! <3

      Изтриване