неделя, 10 януари 2016 г.

Bookish Identity Tag


След една дълга седмица с ежедневни изпитвания и тестове, каквато се очертава да бъде и следващата, се завръщам с Bookish Identity TAG. Много се зарадвах, когато видях, че Теди и Илияна са ме тагнали. Благодаря ви! ♥

1.В кой фантастичен свят бихте искали да живеете?
Без да се замисля избирам света на Хари Потър. Винаги съм си представяла какво е да учиш в Хогуортс...определено сбъдната мечта!

2.Кой би бил вашият партньор?
Хърмаяни ще прощава, но тук не мога да не кажа Рон. Още от самото начало ми е любим персонаж.

3.От поредицата за Пърси Джаксън, кой би бил твоят божествен родител?
Посейдон. Защото обожам морето, а и винаги съм искала да мога да дишам под водата. 

4.От поредицата Реликвите на смъртните, какъв предпочиташ да бъдеш – долноземец или нефилим?
За съжаление не съм чела поредицата на Касандра Клеър и не мога да отговоря.



5.В поредицата за Хари Потър, в кой дом бихте били?

Рейвънклоу. Определено Рейвънклоу. 



6.В поредицата Дивергенти, коя би била вашата каста?

Не съм чела поредицата, но съм гледала филма и съм наясно с кастите. Та, бих избрала кастата на Ерудитите. Или Прямите. Не е лесно да се избере, но смятам, че призванията на тези две най-много биха ми подхождали. Да живееш в общество, в което мъдростта заема почетно място или където честността е на пиедестал. Незаменимо!

7.От поредицата The Northern Lights, какъв би бил вашият демон?
Не съм чeла тази поредица, няма как да избера демон.

Тагвам ПавлинаМари и Криси ♥

Няма коментари:

Публикуване на коментар